OPENINGSTIJDEN

Maandag - Vrijdag
07:45 u - 17:00 u
Wij lunchen van 12.00u - 13.00u

Loading...
Patiënten Informatie 2018-05-24T08:44:32+00:00

We hebben ons privacybeleid bijgewerkt om u meer inzicht te kunnen bieden in de manier waarop we persoonlijke gegevens verwerken.

U kunt hier ons bijgewerkte privacy- en cookiebeleid bekijken. De wijzigingen gaan in op 25 mei 2018.

OPENINGSTIJDEN

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

07:45 – 12.00 & 13.00 – 17.00
07:15 – 12.00 & 13.00 – 17.00
07:15 – 12.00 & 13.00 – 17.00
07:45 – 12.00 & 13.00 – 17.00
07:45 – 12.00 & 13.00 – 17.00
gesloten
gesloten

Maak een afspraak

Spoed
Voor spoedgevallen buiten reguliere werktijden kunt u contact opnemen met de dienstdoende tandarts van tandartsenvereniging IJssel & Lek, op tel.nr.: 010 – 271 77 29

TARIEVEN

De Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) heeft in opdracht van de overheid een tarievenlijst voor tandheelkundige behandelingen opgesteld. De tandartstarieven zijn voor iedere tandarts in Nederland hetzelfde. Alle tandartstarieven zijn exclusief techniekkosten.

Tariefbeschikking

UW NOTA

Onze nota’s worden verzorgd door Infomedics Zorg BV. Het verzorgen van rekeningen is hun vak. Zij nemen ons dat werk uit handen, zodat wij meer tijd hebben voor onze zorgverlening aan u. (onderstaande tekst is van Infomedics)

De rekening

Wij maken de rekening op basis van de informatie die uw zorgverlener aan ons geeft. U mag van ons verwachten dat de rekening precies klopt met de behandeling die u hebt ontvangen. Als u het niet eens bent met de inhoud van de rekening, kunt u het beste bij uw zorgverlener aan de bel trekken. Hij kan de inhoud van de rekening aanpassen. Wij kunnen dat niet.

Online betalen

Als uw zorgverlener meedoet met online betalen, vragen wij u om een account aan te maken op onze website. Als u inlogt op uw rekeningenportaal, heeft u alle rekeningen netjes op een rij en kunt u direct online betalen. Bij het inloggen op uw account vragen wij u om een code in te vullen die wij via SMS aan uw mobiele telefoon sturen. Dat heet tweestapsverificatie en zorgt ervoor dat niemand anders dan uzelf uw privacygevoelige gegevens kan zien.

Hebt u vragen?

Als u inhoudelijke vragen heeft over de behandelingen, die vermeld staan op de nota, dan verzoeken wij u met ons contact op te nemen. Bel ons even of stuur een e-mail. Wij beantwoorden graag uw vragen.

Met vragen over de verzekering en (de hoogte van) de vergoedingen kunt u het beste terecht bij uw eigen zorgverzekeraar.

Voor vragen over de nota of betaling gaat u het best eerst naar de Infomedics website. U kunt daar eenvoudig checken of uw rekening aan Infomedics al is betaald. En verder is de kans groot dat uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Ook een betalingsregeling kunt u eenvoudig via de veelgestelde vragen op onze website aanvragen. Toch liever telefonisch contact? Bel dan de Infomedics servicedesk: 036 – 20 31 900.

HUISREGELS

 

Om u meer inzicht te geven in onze werkwijze, willen wij u verzoeken onderstaande tekst goed door te lezen. Het zijn de ‘huisregels’ van de praktijk. De meeste huisregels spreken voor zich. Ook patiënten die reeds bij ons onder behandeling zijn, kunnen hierin nuttige informatie vinden. Zo helpt iedereen mee om het voor elkaar zo aangenaam mogelijk te houden en weten we met elkaar waar we aan toe zijn!

Zijn uw gegevens up-to-date? 2018-05-23T14:43:53+00:00

Wilt u ervoor zorgen dat wij in het bezit zijn van uw actuele gegevens betreffende uw adres, verzekering, verzekeringsnummer (mobiele) telefoonnummers waarop u overdag te bereiken bent en uw e-mailadres, zodat wij u een week voor uw afspraak een bevestigingsmailt kunnen sturen of begrotingen van de behandelingen die we gaan uitvoeren.

Vergeet ook niet aan ons door te geven als uw gezondheid veranderd is, of als u (andere) medicatie voorgeschreven heeft gekregen. Dan kunnen we daar rekening mee houden met uw behandeling en eventuele medicatie die wij voorschrijven.

Houd u er rekening mee dat wij niet verantwoordelijk zijn als u uw juiste gegevens niet op tijd doorgeeft. Wijzigingen in uw gegevens kunt u het makkelijkst per mail aan ons doorgeven.

Verhindering / Niet nakomen van uw afspraak 2018-05-23T14:43:32+00:00

Mocht u verhinderd zijn op uw afspraak bel deze dan zo vroeg mogelij, maar in ieder geval minimaal 2 werkdagen (48 uur) van te voren af. Wij proberen voor u de wachttijden zo kort mogelijk te houden door onze agenda’s zo efficiënt mogelijk te plannen. De tijd die wij dus niet meer op kunnen vullen doordat u te laat afbelt is voor ons dus “verloren” tijd die wij bij u in rekening zullen brengen. Dit kan variëren van 0-100% van de kosten van de geplande behandeling, dit naar gelang de frequentie van (niet) afbellen en of wij de geplande tijd kunnen vullen met andere patiënten. Deze nota kunt u NIET declareren bij uw ziektekostenverzekering!

Houd u er ook rekening mee dat als u een afspraak met uw gehele gezin maakt en 1 of meerdere gezinsleden verhinderd zijn, u dit ook van te voren doorgeeft. Wij plannen 10 minuten in per persoon. Zodoende kunnen wij de tijd ook aanpassen in onze agenda.

Te laat op uw afspraak 2018-05-23T14:53:09+00:00

Wilt u ervoor zorgen dat u altijd op tijd op uw afspraak verschijnt, liefst iets eerder. Wij proberen goed op tijd te lopen, maar als u te laat komt loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of we u niet meer kunnen behandelen wegens het ontstane tijdgebrek. We kiezen ervoor de patiënten na u, die wel op tijd zijn, niet te laten wachten.

Pijnklacht 2018-05-23T15:03:52+00:00

Heeft u een pijnklacht, meldt dit dan zo vroeg mogelijk bij ons. Wanneer u ons voor 10.00u belt trachten wij u nog dezelfde dag te helpen. Wij kunnen in dit geval niet altijd rekening houden met uw voorkeuren voor behandelaar en behandeltijdstip.

Voor pijnklachten / spoedgevallen buiten reguliere werktijden kunt u contact opnemen met de dienstdoende tandarts van tandartsenvereniging IJssel & Lek, op tel.nr.: 010 – 271 77 29

Betaling 2018-05-23T15:04:44+00:00

Wij waarderen het als u direct na de behandeling wilt pinnen. Bestaande patiënten kunnen de rekening ook via Infomedics krijgen. Van nieuwe patiënten verwachten wij dat ze altijd direct na de behandeling pinnen. Dit is omdat wij met u nog geen behandelrelatie hebben en niet op de hoogte zijn van uw betaalgedrag. Ook van patiënten die een keer op de incasso- of deurwaarderslijst van Infomedics hebben gestaan verwachten wij dat zij meteen na de behandeling pinnen. Wij hopen dat u daar begrip voor heeft. Contant geld accepteren wij niet. Mocht u toch niet anders kunnen, dan kunt u dat vooraf melden, dan houden we daar rekening mee. Credit cards worden nooit geaccepteerd.

Halfjaarlijkse controle 2018-05-23T15:26:39+00:00

Om de gezondheid van uw mond te kunnen garanderen vragen wij u minimaal 2 keer per jaar op controle te komen. Uitzonderingen daarop kunnen altijd in overleg met de tandarts besproken worden. Bent u langer dan 2 jaar niet geweest dan nemen wij aan dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten, u wordt dan ook automatisch uitgeschreven uit ons patiëntenbestand.

Bij ons maakt u na uw controle afspraak meteen een nieuwe controle afspraak voor 6 maanden later. Mocht u tegen die tijd verhinderd zijn dan kunt u deze altijd nog wijzigen. Indien wij in het bezit zijn van het juiste emailadres, ontvangt u ongeveer een week voor de afspraak nog een herinneringsmailtje van uw afspraak. Zorgt u dus voor uw juiste e-mailadres! Let op het kan zijn door ziekte of technische storingen dat u geen mailtje ontvangt. Dit wilt niet zeggen dat u geen afspraak heeft. U bent ten allen tijden zelf verantwoordelijk voor het verschijnen op uw afspraak.

Eigen tandarts 2018-05-23T15:26:23+00:00

Wij proberen u altijd bij dezelfde tandarts te plaatsen, maar het kan zijn dat als u belt met een pijnklacht u toch bij een andere tandarts terecht komt. Ook door vakantie of eventuele ziekte van een tandarts kunt u bij een andere tandarts terecht komen. Wij proberen u daar altijd van te voren van op de hoogte te stellen.

Verwijzing 2018-05-23T15:28:11+00:00

Wij proberen u de beste zorg te geven binnen onze eigen praktijk, maar het kan zijn dat u in sommige gevallen toch beter af bent bij een specialist of collega. Wij zullen u dan doorverwijzen omdat wij vinden dat uw gebit de allerbeste zorg verdient. Op de site staan de gegevens van de specialisten waar wij regelmatig prettig mee samen werken en waar wij goede ervaringen mee hebben.

Roken 2018-05-23T15:30:30+00:00

Roken in de praktijk of op de oprit of voor de ingang van de praktijk is niet toegestaan. Uitgetrapte sigaretten op onze oprit of voor de ingang van de praktijk vinden wij een vies gezicht. Bovendien is roken erg slecht voor uw mondhygiëne!

Gebruik mobiele telefoon 2018-05-23T15:32:38+00:00

We stellen het erg op prijs als u in de praktijk, wachtruimte en behandelkamers geen gebruik maakt van uw mobiele telefoon. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk uw telefoon uit te schakelen of de ‘tril/stil’-functie in te schakelen.

Tot slot 2018-05-23T15:34:30+00:00

Verder vinden wij het belangrijk mensen te behandelen zoals wij zelf behandeld zouden willen worden. Wij rekenen erop dat u dat ook zult doen. Als u nog vragen, opmerkingen of verbeterpunten heeft horen wij dat graag van u. Wij hopen op een lange en gezonde behandelrelatie met u.

BEHANDELINGEN

Onze tandartsen zijn gespecialiseerd in algemene tandheelkunde en verrichten de meest voorkomende tandartsbehandelingen zelf. Daarnaast werken wij zeer nauw samen met specialisten in de orthodontie, mond- & kaakchirurgie, implantologie, endodontie en parodontologie.

  • Periodieke controle

  • Röntgenfoto’s

  • Vullingen

  • Wortelkanaalbehandeling

  • Spoedgevallendienst

  • Preventieve Mondzorg

  • Kronen & Bruggen

  • Implantaten

  • Kunstgebitten

  • Invisalign beugels

Onze behandelingen

Ik heb een grote angst voor de tandarts. Tandarts Oei is een fantastische tandarts en een warm persoon die mij altijd met veel respect en aandacht voor mijn angst door de tandartsconsulten heen helpt.

Anoniem(16 december 2017)
op Zorgkaart Nederland

KWALITEITEN

De Tandenkliniek scoort gemiddeld een 8,8 (15 reviews) op Independer.nl. Waarom kiezen patiënten voor De Tandenkliniek?

Contact

NIEUWE PATIENTEN

Wij nemen nog nieuwe patiënten aan! Mensen die op zoek zijn naar een uitstekende tandarts in Capelle aan den IJssel kunnen zich op deze site eenvoudig aanmelden. Wij zullen dan spoedig contact opnemen om een afpraak te maken voor een eerste consult. BEL: 010 – 451 61 33