OPENINGSTIJDEN

Wij lunchen van 12.00u - 13.00u

Book appointment 2018-04-24T10:27:55+00:00

Contactformulier

Heeft u een vraag, opmerking of wilt u een afspraak maken per mail? Gebruik dan onderstaand formulier.

Contact Informatie

SPOEDNUMMER

010 – 271 77 29

Bovenstaand telefoonnummer alleen gebruiken voor spoedgevallen buiten onze reguliere werktijden en van vrijdag 17.00 uur tot maandag 08.00 uur en wanneer uw eigen tandarts lid is van tandartsenvereniging IJssel & Lek.

Our Partners

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit incididunt ut labore et dolore magna aliqua enim.

Frequently asked questions

Halfjaarlijkse controle 2018-05-23T15:26:39+00:00

Om de gezondheid van uw mond te kunnen garanderen vragen wij u minimaal 2 keer per jaar op controle te komen. Uitzonderingen daarop kunnen altijd in overleg met de tandarts besproken worden. Bent u langer dan 2 jaar niet geweest dan nemen wij aan dat u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten, u wordt dan ook automatisch uitgeschreven uit ons patiëntenbestand.

Bij ons maakt u na uw controle afspraak meteen een nieuwe controle afspraak voor 6 maanden later. Mocht u tegen die tijd verhinderd zijn dan kunt u deze altijd nog wijzigen. Indien wij in het bezit zijn van het juiste emailadres, ontvangt u ongeveer een week voor de afspraak nog een herinneringsmailtje van uw afspraak. Zorgt u dus voor uw juiste e-mailadres! Let op het kan zijn door ziekte of technische storingen dat u geen mailtje ontvangt. Dit wilt niet zeggen dat u geen afspraak heeft. U bent ten allen tijden zelf verantwoordelijk voor het verschijnen op uw afspraak.

NIEUWE PATIENTEN

Wij nemen nog nieuwe patiënten aan! Mensen die op zoek zijn naar een uitstekende tandarts in Capelle aan den IJssel kunnen zich op deze site eenvoudig aanmelden. Wij zullen dan spoedig contact opnemen om een afpraak te maken voor een eerste consult. BEL: 010 – 451 61 33